18 Kasım 2010 Perşembe

Dayan Dizlerim

Dayan dizlerim...

Bayram telaşında dizlerim ağrıyor...
Kalbimin ağırlığını unuttum a h h
kol geziyorsun rüyalarımda
yığılasım geliyor toprağa
tutuyorum nefesimi, olmuyor.

bak şimdi o ezgiler geri çağırıyor bizi
kızıldeniz, ne zaman insan uslanacak
"şahın taçlısını terkettiği gibi" bir his kaplıyor içimi
terkediliyorum, boğuşuyorum boşlukla.
kulağımda ömer'in sesi, fonda benimsediğim mazim.

"tekrar yürüt"
ben sonsuzca satır başı yapayım
yazgımız değişmeyecek, İstanbul o eski ist. an. bul.
beni sana yazmayan duvar yazılarına
kelle paça,işkembe, gözyaşı
ahh bak mihrimah doğruluyor, süleymaniye ağlamayacak
"gel yine geçelim kızıldenizden"
Allah aşkına.

Allah. Tek. Teşrik. Tekbir.

Sevgilinin gölgesi miydi sevgisine sarılmadığım dünya mı uzak olan?
Beni kıblemden alıkoyan herşeyi önümden çek rabbim.
Rabbim sen sev, yoksa düşer dizlerimikaybederim.
Ruhumu senden alıkoyan her şeyden uzak et.
yoksa, dediğim gibi, sen daha iyi bilirsin.

Herkes dua ediyor. "ev"lenmek. bilirsin,
benim içim "aşk"sızken yetimdir

evet işte bu:
"benim içim aşksızken yetimdir."

sussam. kalbim ağıracak.

back.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...