26 Kasım 2010 Cuma

Güzel Dünya Dedikleri Muamma



Gözyaşı, hislerimin çoğalarak toprağa düşmek istemesinin son hali gibidir.

İşte o yüzden, kibirden, nefretten, kıskançlıktan uzakta bir dünya düşlüyorum. Çünkü hislerim öfkemle birleşip sürekli ölmek istiyor, sürekli ölmek. Ama kalp ritmimin hızlı oluşunun başka bir anlamı olmalı.

Son bir kez bakabilseydim gözlerine. Sanki bunların hiç biri olmayacaktı. Oysa dünya tüm hızıyla dönüyor, nefretli insanlar da dünyayla birlikte dönüyor. Son bir kezi yok sevdanın. Her bakış bir sonrası olsun istiyor. Sona bir kala, son beş dakika isteyen ben değil miydim ki?

"silemezler gönlümden ne aşkını ne seni."

İçimde pembe gözlükleri kırık yavru bir ceylan uyuyor. Şefkatli ellerini almış birisi. Tek birisi. Olsun ama yine de ne diyor ibrahim tenekeci:

"Özlediğim veya heves ettiğim dünya ile içinde bulunduğum dünya arasında,kabul etmek gerekir ki, dünya kadar fark var."



"Ben oyumu felakete veriyorum şeyda"(m.i)

R.G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...