13 Kasım 2022 Pazar

Bir Masal Kadın Güncesi 3

 İfade edersem canım yanabilir diye belki,

Durursam farkederim diye ve beklersem hayal kırıklığına uğrarım diye.

Bakarsam başka şeyleri görür ve üzülürüm diye,

Dokunursam hisseder ve alınırım diye,

Kısıtlamazsam bolca harcarım ve bereketini kaçırırım diye,

Susmazsam çığlığım rahatsız eder ve beni cadı sanırlar diye,

Dağıtırsam toparlayamam diye,

Kalkıp dans edersem gülerler diye,

Çizersem beğenmezler diye,

Bırakırsam değerli bulmaz ve asla sevmezler diye....

Mükemmel olmazsa hiç başlayamam diye

Ertelediklerimi,

Biraz daha düşünüp ve sanatımı icra etmemin önünde büyük bir engel teşkil ettiğini görüp


Kalkıp ifade etmeyi seçiyorum,

Koşarak ilerlemeyi seçiyorum,

Hayal kırıklığına uğrayabilme ihtimalimi ve hayal kırıklığına uğratabilme ihtimalimi kabul ediyorum,

Bakmayı ve görmeyi seçiyorum,

Dokunmayı ve sevişmeyi seçiyorum,

Dans eden bedenimi farketmeyi,

Utanmadan yürümeyi ve büyümeyi,

Varlığımın doğasında olan bereketi doğurtmayı ve büyütmeyi seçiyorum,

Çizebilmenin önündeki engelimin kendi içsel sabotajcilarımin olduğunu kabul ediyorum,

İçsel çocuğumla suluboyayla harika enfes resimler yapabilme ihtimalini seçiyorum,

Bırakmayı, durmayı, kabulü ve çabasızca çoğalmayı seçiyorum,

Aşkın kendimde olduğunu kabul ediyorum,

Asksizliktan taş kesilmiş ruhlara ilham olmayı seçiyorum.

Tüm iyiden ve kötüden arınarak ve tüm iyide ve kötüde olduğumun bilinciyle,

Yırtınmadan, yorulmadan, karanlığa düşmeden ve karanlıktaysam da yürüyebilirliğimi sezerek

Sezgilerimle vahşi doğamın emanetlerini bir kutsal kapta imgeleyerek,


İçsel çocuğumla kadınlığımı sürgün ettiğim gölgelerime sesleniyorum:


Cadı olma ihtimalim de dünyama dahil... Ve kimbilir belki o cadıdır beni bunca besleyip büyüten...


Ve 


Ben dünyayım

Dünya benim

İçimde dünya

Dünyada içim 


Hosgeldim ve sen, ey eşik eşlikcim, hoşgeldin🎶☀️🌸🫒


#ekim2022 

#sanatçınınyolu

#sanatım

#yazmak

#bendunyayim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...