13 Kasım 2022 Pazar

Bir Masal Kadın Güncesi 12

 Gölgeler ve renkleri. Zıtlıklar ve keskinlikler. Netlikler. Dans, ritim ve müzik... Bu akşam sonsuz bir ırmağın içine akan sesleri biriktirdim yine evrende. Küsmeden nasıl yaşanır deneyimledim. Kalbime sordum, çünkü ben en çok kalbime sormayı sevdim, sordum ve dedi ki :"sakin ol, kararlı ol, ben atıyorum"


At dedim, at kalbim çünkü başka türlü yaşamak nasıldır hiç bilmedim.


Fotoğraf kareleri bu akşam ki konserimizden. Dansı, ellerin ırmakta akışını, bedenin salınışını, uyumu ve sevgiyi tattım bu akşam.golgelerimi gördüm. Heyecanlarımı. 

Zıtlıklar yerini uyuma, ritim yerini dansa bıraktı. 


Son bölüm suprizli. Hayat gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...