19 Mart 2021 Cuma

KAMBURUMDA ACIYAN & RABİA GÖRMÜŞ

 

KAMBURUMDA ACIYAN & RABİA GÖRMÜŞ

Kamburumun içinde irin
batan ağrının ağırlığı
gün yüzüne çıkan bilinmezlikler ve sabahın erliği
bekçi gibi tüm dertleri ve hatta yok yok
sabahın ermişliği ve beyaz ve mavi
griyi koymadım kamburuma ve
o kız beni sevmedi diye
yutkunurken batan
-batar çünkü-

kalabalıktan sıyrılmak istediğim gün
beni kalabalığın içine fersah fesah çeken
bir gün kalabalıkta kamburumla dertleşirken
istediğim bir lekenin oradan gitmesi gibi
sıyırdım gümrah ırmaklardan geçer gibi
teri alnımdan
-yorgunum çünkü-

Kamburumun tepesinden aşağısına bir sızı
boylu boyunca bir göz gezinir gibi
ellerimle yetişebildiğim kederlerimi
.sevdim, sevinsin istedim, sıcaklık iyi
kabul etmekten ve teşekkür etmekten gelenleri
görmedim, gözlerim gezinirken su
-içim yanar çünkü-

Ağırlık ve telaş,
insan yüzü ağırlığı
konuşamadığımda yüzüme bıçak
ifademe bir bıçak saplanır, anla!
ben keskin sözlerden ve keskin insanlardan
kamburumdaki irine uzanırım
-acır çünkü-


o kız beni sevmedi diye,
batan, yutkun bir sabah
terden gümrah bir ırmak
yorgunluk bir kış uykusu
su gözlerimde gezinen bir serinlik
yanar, içimde bir alev doğrultusu
kamburumda irinin büyümesi
acıyan yanlarıma darbedir bıçak.

 

09.03.2021

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...