20 Eylül 2018 Perşembe

DERİNLİK / RABİA GÖRMÜŞ

•mevzu derin.
İfade edemediklerimi anlatıyor bedenim. Uzun yıllar alışkanlık haline gelmiş olanlardan sıyrılmak. Ya da başa dönmek zannettiğimin aslında şu anı yaşamak olduğunu bilme hali. Titriyorum. Endişe değil tansiyon. Evet her şeyin bir bedeli; her halin bir getirisi var. Tanrım diyorum 'izin verdiklerin bana iyi geliyor' izin vermediklerinden medet ummam. 

Sevgiye söylemek istediğim şey şu: yokluğunun olduğu heryer düşük tansiyon. Gördüğümde seni, sımsıcak hatta karayı anımsatan gözlerinden öpesim gelir. Tutmam kendimi, çünkü tutmak ve bırakmamak iyi gelmiyor bana. Umuda bakarım ben. Beni heyecanlandıran şeyleri çağırırım. Kös kös oturup iç sıkıntısı yapmam ömrüme... çünkü iyi şeyler kötülüğü, hasedi ve umutsuzluğu kabul etmez. Çünkü maviyi karanlıklar asla gizleyemez. Bir de niyet diyorlar,
#iyibenibulur ben buna niyet ediyorum. •güzelliğinin karşısında başka mavi bir umut tanımam: sevgili evren ve güzel enerjin...❣️ •sevmek diyorum tanrım, sevmek ne güzel bir eylem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GELEN MESAJ

Uzunca zamandır işlediği nakışı sehpanın üzerine bıraktı ve telefonuna gelen mesaja baktı. Yüzü ekşi bir tat almışçasına büzüştü ve kendin...