12 Nisan 2018 Perşembe

Bilirkişi Raporu I.

H ü z ü n •
Garip bir sığınak gibi gelirdi çocukken bana, hüzün. Kusmak isterdim onu, hücrelerimden. Geçerdim gizli bahçesine ömrümün; işte duruyor derdim 'orda'

N e ş e 

Kalbimin derinlerinde bir volkan gibi patlayamamasıyla meşhur olan duygum, neşe. Elimden alınır diye kimseye gösteremediğim, utanıp sıkılganlığı peşine taktığım neşe. Çocukluğumun en has kahramanı, en gür saçlısı, en hür sesi. Neşe. Tam gösterecekken kendini içime tıktığım, boğduğum ve unuttuğum neşe. Hadi çık artık; kim tutar seni. Bak orada ne var: 

Ö z g ü r l ü k •

Neşenin uçsuz bucaksız dünyası. Yani içimde yarım kalan her sevincin dalga dalga büyüyüp beni çocukluğumdaki harikalar diyarına götürmesi. Ve büyüyüp kadınlığımı onurlandırması. Beni ben yapan şey. Beni başkaları ne düşünürlükten kurtaran. Rüzgarda dimdik tutan şey. Uykudan usul bir müzikle uyandıran. Dans ettiren beni. Sevindiren ve sevdiren şey. Özgürlük. 

T e b e s s ü m•

Bu fotoğraftaki rabia' nın yaşamı. Yani bir yanı karanlık ama bir yanı bahar bahçe•

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nar Ağacı Güzellemesi

İçimdeki acıyı tanıyorum. Uzun yıllardır içime çöreklenmiş olan o büyük acıyı. Kirpiklerimin enstrümanımın telleri gibi titreştiği o büyü...